exofans

Alla inlägg den 28 december 2013

Av sofia - 28 december 2013 13:30

                                                                        Annyeong^^

                   Nu är jag tillbacks,Det har vart litte jobbigt att blogga för att nu vid jul så blir man 

            hellt slut ju^^ men jag ska försöka med minst 1 inlägg om dagen (eller mer)om jag hinner 


                men SMtown har (eller hafft) SMTOWNweek och så klart så har EXO vart med där :)

                                               och jag kommer nu vissa klipp där ifrån 



            ÄLSKAR DEN HAR DANSEN MED SEHUN OCH LAY det är 2 lika dana klipp men det är bara för att

                      dom har dansat den nästa dag ochså om man ska säga det så --------------------->

     


     


                                             Massa olika klipp från SMTOWNmeek

               och det kanske inte är alla låtar dom har sjungit men det är bara att söka på youtube

                                        "smtweek exo" så kommer några videor upp  ---------------->

        

   

   

   

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards