exofans

Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

EXO'S SHOWTIME ep 10

Av sofia - 30 januari 2014 21:20

                                                                      Annyeong everybody^^

                          Nu har avsnitt 10 av Exo's showtime,Och det här avsnittet är hur kul som hälst!!

                            om du vill se Luhan skrika och ramla (så gulligt) så är det här avsnittet för dig.


                                             OBS!! AVSNITTET ÄR EN MED ENG ÖVERSÄTTNING


                    Men EXO åker till en bowling hall och ska bowla (så klart det är ju en bowlinghall)

                                 men efter så åker dom i en pullkabacke och längst ner av backen

                               så fin det 3 flaggor och 1 flaggan står det E och anndra X och sen O,Men jag 

                                           vet inte riktigt vad som ska ha dom till men ajjaa


                        ...... aaa ... men sen så ska dom klara sig genom ett spök hus uttan att skrika!!!


                                  Hoppas att ni gillar DETTA AVSNITT SÅ SES VI SENARE VÄNNER ;)


                                             sorry för mycket text men jag försökte ta det kort


      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia - 16 maj 2014 20:13


                                                                                  Ni hao             idag har det vart en riktigt hård dag.... idag så la EXO,exo-m s ledare Kris oppa en bild på sin instagram                                       ...

Av sofia - 20 april 2014 19:26


                                                                        nI HAO^^      jag har ju inte gjort "födelsedags inlägg" till Xiumin oppa och Sehun oppa så jag tänkte varför                                                     inte kan jag...

Av sofia - 20 april 2014 19:12


                                                                          Annyeong!                                                             Idag fyller Lilla  Luhan oppa år!                                            jag kommer ihåg att Luhan...

Av sofia - 14 april 2014 17:22

                                                                           Annyeonghaseyo                 jag vet inte så mycket om vad jag ska skriva.Men i videon så tror jag man får höra              lite kort av låtarna i EXO-K 2nd mini album....

Av sofia - 14 april 2014 17:16

                                                                       Annyeonghaseyo^^                            För några dagar sedan så komm treaser videona till exo's overdose.                    och jag älskar verkligen dom och man är så sp...

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards