exofans

Alla inlägg den 7 december 2013

Av sofia - 7 december 2013 14:15

                                                                        ANNYEONG

                    Nu är det ju snart Jul afton och som jag alltid gör så lägger jag ut bilder 

                                 varge dag hur många dagar det är kvar te.x till jul afton

                                                                              

                Men tuvär kommer jag inte göra det en bild till varge dag till jul afton :( ... Men jag 

                                    gör en för så många VECKOR det är kvar till julfaton


                                                                  om det blir bra så ...

 


                                                      Men jag mixa ihol en EXO jul bild idag

                                   (Den Räknas inte ner till jul afton,Bara en extra bild)------------>


                         

Av sofia - 7 december 2013 13:02

                                                                           Annyeong

                         AAAHHHH kan inte sluta skratta för att jag såg den här videon

                                                med Chanyeol Sehun och Suho!!


                                                   alltså rubriken säger allt .. hahhaa


     

Av sofia - 7 december 2013 09:46

                                                                              Ni hao!

                   Jag är så glad för EXO-M vann "THE BEST GRUP" Alltså dom vann att dom var den 

                                                              bästa grupen.(Som dom ju är)


                                                           Här är ochså videon ------------->

     

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards