exofans

Alla inlägg den 12 december 2013

yes

Av sofia - 12 december 2013 22:37

                                                                    Annyeonghaseyo!

            Min dator har kronglat i ca 2 dagar och det är därför jag inte har gjort något inlägg men

                                                                 jag har fixat det.


                  Men jag hitta videor (jag tror från Showe time) när exogänget köper presenter

                                                 till Chanyeol för han har ju fyllt år.


                   jag har inte sett om hela ver. av Showtime har kommit men jag hitta dom här


    

                                    fortsättninger på den över --------------------->

     


    


    

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards