exofans

Alla inlägg under januari 2014

Av sofia - 30 januari 2014 21:20

                                                                      Annyeong everybody^^

                          Nu har avsnitt 10 av Exo's showtime,Och det här avsnittet är hur kul som hälst!!

                            om du vill se Luhan skrika och ramla (så gulligt) så är det här avsnittet för dig.


                                             OBS!! AVSNITTET ÄR EN MED ENG ÖVERSÄTTNING


                    Men EXO åker till en bowling hall och ska bowla (så klart det är ju en bowlinghall)

                                 men efter så åker dom i en pullkabacke och längst ner av backen

                               så fin det 3 flaggor och 1 flaggan står det E och anndra X och sen O,Men jag 

                                           vet inte riktigt vad som ska ha dom till men ajjaa


                        ...... aaa ... men sen så ska dom klara sig genom ett spök hus uttan att skrika!!!


                                  Hoppas att ni gillar DETTA AVSNITT SÅ SES VI SENARE VÄNNER ;)


                                             sorry för mycket text men jag försökte ta det kort


      

Av sofia - 26 januari 2014 00:12

                                                                              Annyeong!

        jag är så ledsen att jag inte har uppdaterat så mycket på sista tiden men jag ska försöka med mer inlägg


                      så länge tror jag att det passar med många/några funny moments och mistakes med EXO,

                                                    Det blir man ju alltid så glad över ;)


                                                         ha en fortsatt trevlig helg älskade läsare


      


     

      

     

Av sofia - 21 januari 2014 22:28

                                                                                  Annyeong!

                                  jag hitta en video med EXO som jag tyckte var lite kul/rolig att kolla på ;)


                                                            och KOLLA SEHUN PÅ PART: 5.54 

                                                                 waaaa vad är det han gör!!


                                                               men vi ses snart igen ... LOVAR

      

Av sofia - 18 januari 2014 13:23

                                                                     Annyeong!

          EXO har vunnit ett pris i "Gold Dish Awards" och ja det är nog allt man behöver säga

                              ni kan se Awards & intro & Growl i videon (så nästan allt)


                     och jag tror jag har lagt ut en video när dom dansa sitt intro förut i bloggen.


     

Av sofia - 18 januari 2014 13:19

                                                                  Annyeonghaseyo!

        Avsnitt 8 har kommit ut!! jag har länktat att se den här,och jag även länktar till nästa avsnitt

                                     (och jag ska försöka med bättre uppdatering)


                                            men här är avsnitt 8 av EXO'S SHOWTIME 

     

Av sofia - 14 januari 2014 17:15

                                                                        Annyeong!

                  sorry för så lite uppdataering,man jag har väntat till den här dan med ett inlägg.

                          ni får lästa nedanför eller kolla rubriken ... hihi jag är vel för jobbig ;)


                        Men både D.O och Kai har ju fyllt år (eller kai idag/igår) och D.O den 12:de

       för ni vet att det typ är 1 dag tidigare i sydkorea och man räknar som man är 1 år äldre än vad man är.


                                                   svår förklaring (men sök på google)


                         men jag vill säga ett stort GRATTIS till våra undrerbara D.O och Kai


                                  happy b-day kuyngsoo and kim jongin,we love you so mutch 

                                            and we all hope you have a good b-day ;)

                                                           ~saranghe~ hwaiting^^

                          


                                                                    KAI 20/21 år

                           

Do · Kai
Av sofia - 10 januari 2014 16:42

                                                                           Annyeong!

                                      I den här videon så får man se en snutt när EXO-K bakar.

                                          jag den komm ut för ca 1-10 timmar mellan 1 och 10


                                                     men ja har är videon da ----------------->

      

Av sofia - 9 januari 2014 21:47

                                                                            ANNYEONG^^

                                       Nu änkligen så har avsnitt 7 kommit :) ..... ja kolla på ni ;)

             och en sak till det handlar messt om några medlämmar i början med mot slutet är alla med :)


     

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards