exofans

Alla inlägg under september 2013

Av sofia - 28 september 2013 22:34

                                                             Annyeonghaseyo!


                             Sorry för litte dålig uppdatering men jag ska försöka bätra mig!


                                                  men nu ska jag göra en dagens låt! 


                                  så dagens låt eller kvällens lår efter som klockan är 22:36


                                                   är.......... WHAT IS LOVE ~ EXO-K!


                                                                  Den är så bra!


    

Av sofia - 26 september 2013 18:22

                                                                        Annyeong!


                                                  här kommer två bilder på lilla XIUMIN!!


                                                               heare are Xiumin ------->


      

                       

Av sofia - 25 september 2013 21:46

                                                                  Annyeonghaseyo!


           På bloggen har jag fixa en omröstning där ni kan rösta på vilken som här din favorit låt men EXO!


            Jag tog dom jag lyssnar på biland med GROWL lyssnar jag på varge dag (desamma med Wolf)!


      



Av sofia - 25 september 2013 21:33

                                                                 Annyeonghaseyo!


          Här kommer en av mina favorit live låtar.Och dom uppträde med den här för ca en vecka sedan!


                   och den är så rolig i settet eller vad man ska säga eller dom har färgglada kläder :D


                                        och ser ni att Luhan och Sehun har nästan licka dana kläder

                                                   so look look look this is soo goood!



                                                                   i love EXO ♥


    


                                                                 so pretty good!  

Av sofia - 25 september 2013 21:29

                                                                        annyeong


     sorry för dålig uppdatering men jag har hållt på med min andra blogg  http://sofiabella.bloggplatsen.se/ 


                                                    exo so cool magazine bts -------->


      

Av sofia - 21 september 2013 14:00

                                                                  Annyeongheseyo!

                                                        EXO-M s egna CHEN fyller ju år

                    - Happy b-day  Chen  hope you have a good day whit your friends and fameliy :)

                                                                ~ Saranghe chen ~

        

Av sofia - 15 september 2013 17:24

                                                                 annyeong


                här kommer en super CUTE/KAWAII bild på CHANEYOL och det är även dagens bild!


                                                           CHANEYOL = ♥ 


                  

Av sofia - 15 september 2013 16:28

                                                      

                                                                 annyeong!


                jag har gjort en ny header!Jag tyckte att det skulle vara litte kul att byta header!


                                            och jag vart facktist jätte nöjd med den!


       det här inlägget handlar ju inte om EXO men jag ville bara säga att det är en ny header så ni vet

   

                                                   en bild på den nya headern ------->


    


                                    headern är gjord på : http://www.photovisi.com/









Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards