exofans

Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

EXO'S SHOWTIME EP 12

Av sofia - 23 februari 2014 18:52

                                                                               Annyeong!!

                            Jag vet att den är 1 vecka försenad,men det har varit ganska mycket i skolan 

                             och sen så blir man litte ut slitten på skolan och läxor.Men nu har jag LOV!!


                                Men den här var den sista avsnittet av EXO'S SHOWTIME :( VARFÖR!!!! 

                                    jag hoppas att det komer en ny sesong alltså sesong 2 ^^ *stavning


                                  Men alla avsnitt var super roliga... Jag mins tillumed det första ;) 


                             vilket avsnitt var ert bästa (alla var bra men en då) men kommentera det ;)


                                                             EXO WE ARE ONE ~ HIWATING


                                                     men nu är avsnitt 12 här ---------------------->


     




                               Jag bjuder på lite bilder för att jag inte har uppdaterat så mycket ------->


       

                                      

                           

                                                         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia - 16 maj 2014 20:13


                                                                                  Ni hao             idag har det vart en riktigt hård dag.... idag så la EXO,exo-m s ledare Kris oppa en bild på sin instagram                                       ...

Av sofia - 20 april 2014 19:26


                                                                        nI HAO^^      jag har ju inte gjort "födelsedags inlägg" till Xiumin oppa och Sehun oppa så jag tänkte varför                                                     inte kan jag...

Av sofia - 20 april 2014 19:12


                                                                          Annyeong!                                                             Idag fyller Lilla  Luhan oppa år!                                            jag kommer ihåg att Luhan...

Av sofia - 14 april 2014 17:22

                                                                           Annyeonghaseyo                 jag vet inte så mycket om vad jag ska skriva.Men i videon så tror jag man får höra              lite kort av låtarna i EXO-K 2nd mini album....

Av sofia - 14 april 2014 17:16

                                                                       Annyeonghaseyo^^                            För några dagar sedan så komm treaser videona till exo's overdose.                    och jag älskar verkligen dom och man är så sp...

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards