exofans

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av sofia - 20 oktober 2013 17:53

                                                                        ANNYEONG

                        jag tror det är är för några timmar sen,Men Luhan dansar Lucifer med Shinee

                           men Minho är inte med ,så då tror jag att Luhan hoppat in istället för Minho.

                                                 Luhan är värkligen bra på den här dansen!


                                                     Men här kommer videon --------------->

     

Av sofia - 20 oktober 2013 11:46

                                                                      Annyeonghaseyo

                                        Jag hitta fyra jätte söta/roliga gif bilder med Baekhyun

                                

                                                              baekhyun         chanyeol             d.o

                                                          


Av sofia - 20 oktober 2013 11:40

                                                                       Annyeong

                 D.O ,Chen,Lay och Chanyeol   har uppträtt med låten All my loving och den låten är ganska 

                           känd (Jag tror den är gammal.Men deras cover är jätte bra tycker jag!      


                                                             0.23 D.O är jätte rolig

     

Chanyeol · Chen · Do · Lay

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards