exofans

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av sofia - 15 oktober 2013 20:35

                                                                  ANNYEONG!


                                                         För några vekor sen .... typ ....


                          hitta jag den här bilden med LUHAN och Justin b. som har lika dana tröjor 

                                                   så ja jag tänkte bara vissa den.


                                     Om jag fick välja vilkens tröja(dom ha hafft på sig)

                                                      skulle jag välja.... LUHANs!!!!!!


                   fråga:

                    vilkens tröja skulle du ha velat ha på dig (som dom har hafft på sig)?

                     kommentera LUHAN eller JB.

                          

Av sofia - 15 oktober 2013 19:28

                                                                ANNYEONG

                            Som jag sa så skulle jag ha en Dagens sötis så ja,Här är den!!

                                                           

                                                     SUHO IS SO CUTE!!

                   

Av sofia - 15 oktober 2013 16:33

                                                                    ANNYEONG


           Här är EXO-K med MAMA och det finss ju EXO-M som sjunger MAMA så den kommer ochså

                                          snart så.se fram imot MAMA chinese ver.


     

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards