exofans

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av sofia - 12 oktober 2013 23:34

                                                            ANNYEONGHASEYO


                  Det här är litte pinsamt idag är det min första gong jag här XOXO ... HEHEHE


                    och jag gillade den,Den är lungn och så inte presis som GROWL OCH WOLF 


     

Av sofia - 12 oktober 2013 23:21

                                                                 Annyeonghaseyo


              Jag har gjort ett längkyte med http://asianmusic.bloggplatsen.se/ och där skriver en tjej om 


                                               K-POP,J-POP OSV den är jättebra och fin!


                                                         

Av sofia - 12 oktober 2013 21:46

                                                                    Annyeong


               Idag eller nu den 12/10 så har jag hafft 17 besökare och det betyder väldigt mycke för mig 


                                         för jag har alldrig hafft så många på EXOfans förut


                                                 men tack till alla som läser min blogg och så


                                          och det är mycke roligare och blogga då :)


                                          och när jag såg att jag har 17 besökare sa jag 

                                                                  - BULL SHIT!

                          

Av sofia - 12 oktober 2013 13:03

                                                         Annyeonghaseyo


                     i början på exofans så hadde jag en tävlig så jag tänkte på minna litte om den 


 regler:

Nu ska ni få välja 1 kille i från EXO som du gillar mest och sen kommenter varför du väljer han.

                                och den EXO medlämen som får mest  RÖSTER vinner!

             

                                Men det är inte bara han som vinner även du kan vinna --------->INFORMATION NEDAN


       den som kommetera vilken EXO medläm som du gillar mest,kan du ochså kommentera att du vill vinna ett pris

                                  ( Månadens blogg) och en bild på den du har RÖSTAT på!


                             OBS!!:

                              så det är bara att du skriver i din blogg adress när du kommenterar



                                                                LUHAN


                                                               XIUMIN


                                                                      KRIS

                                                                   CHANYEOL

                                                                      SEHUN


                                                                            LAY


                                                                             CHEN

                                                                     D.O

                                                                   SUHO

                                                                            BEAKHYUN

                                                                TAO

                                                                         KAI



                                           HAR NI FÖRSTÅT REGLERNA? (kommentera om ni inte har det)

                           



Av sofia - 12 oktober 2013 12:22

                                                            ANNYEONGHASEYO


                 Här kommer en video med EXO-M.Dom sjunger "WHAT IS LOVE" EXO-M VER och litte så!


                och dom pratar engelska i början och det är jätte kul .... eller svårt att förklara men kolla 


     

Av sofia - 12 oktober 2013 10:30

                                                                   Annyeong!

                                           Här kommer dangens gif,Hope you like it 


                och en annan sak kolla in menyn där finns det "Omröstning" ah jag tänkte bara säga det!


                                                    och kommentera ochså om ni kan


                                                       over to the funny gif ---------->

                        

Av sofia - 12 oktober 2013 10:05

                                                                       Annyeong!


                                     Kolla så gulligt,En 4 årig tjej som gillar SEHUN!!

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards