exofans

Alla inlägg under februari 2014

Av sofia - 25 februari 2014 18:53

                                                                       annyeong^^

                    jag så det här det stog "comming soon" och allt .... jag vet inte riktigt vad det är 

                     men jag tror att dom har gjort reklam för att jag har sett bilder och så men nu ..

                                    en video ... vem vet,vi får vel vänta och se den 28:de


     


                      jag hittade eb bild men den försvan,kanske kommer upp lite senare och så ;)

                                                   ha det en fortsätt bra "exo" dag 


Av sofia - 23 februari 2014 18:52

                                                                               Annyeong!!

                            Jag vet att den är 1 vecka försenad,men det har varit ganska mycket i skolan 

                             och sen så blir man litte ut slitten på skolan och läxor.Men nu har jag LOV!!


                                Men den här var den sista avsnittet av EXO'S SHOWTIME :( VARFÖR!!!! 

                                    jag hoppas att det komer en ny sesong alltså sesong 2 ^^ *stavning


                                  Men alla avsnitt var super roliga... Jag mins tillumed det första ;) 


                             vilket avsnitt var ert bästa (alla var bra men en då) men kommentera det ;)


                                                             EXO WE ARE ONE ~ HIWATING


                                                     men nu är avsnitt 12 här ---------------------->


     




                               Jag bjuder på lite bilder för att jag inte har uppdaterat så mycket ------->


       

                                      

                           

                                                         

Av sofia - 12 februari 2014 18:02

                                                                                Annyeong!!

                 EXO var på  Gaon chart Kpop Awards så jag kommer vissa den här lilla videon med wolf och Growl^^ 

                              om ni vill kan ni söka på Gaon chart kpop Awards om ni vill se mer videor^^


     

Av sofia - 6 februari 2014 22:38

                                                                                Annyeonghaseyo^^

              Nu är ju avsnitt 11 ute på youtube!! och jag fattar inte att det redan har gåt 11 avsnitt!!

                           aaaa det är helt fantastiskt^^ .... Love them,jag önskar att det alldrig tar slut


                             och det här avsnitten kanske inte är jätteroligt med det är kul ... men ajja

     

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards