exofans

Alla inlägg den 1 november 2013

Av sofia - 1 november 2013 16:36

                                                                    annyeong!

             Jag har mixat ihop en ny header men jag gillar den som jag har ni JÄTTE mycket

                                            men jag kan ju byta tillbacks efter ett tag.


                                             men nu kommer jag ha den här ------------->

       



                                   den förra ( tryck på den för att få i större format --------------->

                                                         

                          kommentera om du vill ha en header så bärättar jag reglerna åt dig då


Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards