exofans

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av sofia - 16 maj 2014 20:13

                                                                                  Ni hao

            idag har det vart en riktigt hård dag.... idag så la EXO,exo-m s ledare Kris oppa en bild på sin instagram

                                                        att han tackar oss för allt stöd osv. 


                                                              för Kris har lämnat EXO!

                Jag har gråtit hela tiden och är så deprimerad och just dagen efter min namnstag

                                                            och nu vid nya albumet!


              Kris har vart/är en riktig stor förebild för mig för han är sig själv och ja alla är lika 

                                                        och alla får vara som dom är


                                                  men om Kris är lycklig så är jag lycklig ;) 


                        Hiwating Kris oppa ... you in my galaxyman and i'm you galaxywife ;)

                           but i love you so much and i wish you good luck Saranghaeyo^^

 


                                  du ska bara veta hur mycket jag har gråtit så fort jag ser han!!


                        men jag hoppas att det inte kommer vara mer medlämmar som lämnar osv.


                                     but you comming always be the number 12 in exo for me

                                             men du kommer alltid vara numer 12  i exo för mig

                             

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkommen!
Här skriver jag om K-POP killbandet (EXO).Dom är 12 stycken underbara killar som verkligen älskar att dansa och sjunga dom vart upptäkta året 2012
EXO består av (Kris,Luhan,Sehun,Kai,Xiumin,Chen,Tao,
Lay,Baekhyun,Suho,D.O,Tao och Chanyeol)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favo medlämm i exo?
 Xiumin ♥
 Kris ♥
 Luhan ♥
 Sehun ♥
 Tao ♥
 Lay ♥
 Kai ♥
 Chanyeol ♥
 Chen ♥
 D.o ♥
 Baekhyun ♥
 Suho ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards